FUNGUJEME! Všechny objednávky okamžitě expedujeme!
Objednejte do 19.12. – DORUČÍME DO VÁNOC

Zboží z oficiální
české distribuce

HOTLINE 8 - 18 hod.
+420 773 752 924

Pozaruční servis Nivona

Specializujeme se na servis kávovarů Nivona, ale nabízeme opravu i ostatních značek.

Telefon: 778 781 505

E-mail: prodej@specshop.cz

Vaše jméno *
E-mail : *
Telefon : *
Značka *
Model : *
Popis závady : *

Adresa svozu

Ulice a číslo popisné *
Město : *
PSC *
Datum svozu od vás : *
 
Kvalitu značky určuje nejen vysoká kvalita výrobků, ale také prvotřídní zákaznický servis.
 
Pokud jste zakoupili kávovar u nás a máte s ním potíže, není třeba se obávat. Stačí jednoduše kontaktovat naši zákaznickou linku na čísle 778 781 505 nebo vyplněním formuláře. Tím získáte rychlé a spolehlivé řešení svých problémů.
 
Budeme se snažit závadu na vašem kávovaru vyřešit co nejrychleji. Obvykle již následující den k vám přijede náš kurýr, aby kávovar vyzvedl. Po provedení opravy vám bude kávovar během několika dní vrácen zpět.
 
 

Jak připravit kávovar pro odeslání

 
Pokud potřebujete připravit kávovar k odeslání, vypusťte z přístroje vodu, vyndejte filtr (postupujte dle návodu k Vašemu kávovaru) a vysypte zbytky kávy. Filtr uchovejte ve sklenici s vodou, aby nedošlo k jeho VYSUŠENÍ. Případně do opraveného kávovaru použijte filtr nový.
 
Poté kávovar zabalte do vhodné krabice, pokud možno do originální. V případě, že nemáte vhodný obal, kontaktujte nás, a my vám poskytneme přepravní krabici. V případě, že bude kávovar vyzvedávat naše přepravní služba, nemusíte vyplňovat žádnou adresu. Stačí pouze zabalený kávovar předat našemu kurýrovi v dohodnutou dobu. Od kurýra obdržíte potvrzení o převzetí.
 
Prosíme, abyste věnovali pozornost pečlivému zabalení kávovaru, abychom mohli zajistit bezpečnou přepravu a minimalizovat riziko poškození v důsledku nevhodného balení.