FUNGUJEME! Všechny objednávky okamžitě expedujeme!

Zboží z oficiální
české distribuce

HOTLINE 8 - 18 hod.
+420 773 752 924

Pozaruční servis Nivona

Specializujeme se na servis kávovarů Nivona, ale nabízeme opravu i ostatních značek.

Telefon: 778 781 505

E-mail: prodej@specshop.cz

Vaše jméno *
E-mail : *
Telefon : *
Značka *
Model : *
Popis závady : *

Adresa svozu

Ulice a číslo popisné *
Město : *
PSC *
Datum svozu od vás : *
 
Kvalitu značky určuje nejen vysoká kvalita výrobků, ale také
prvotřídní zákaznický servis.

Pokud jste zakoupili kávovar u nás a máte s ním potíže, není
třeba se obávat. Stačí jednoduše kontaktovat naši zákaznickou linku na čísle 778 781 505 nebo vyplněním formuláře. Tím získáte rychlé a spolehlivé řešení
svých problémů.

Budeme se snažit závadu na vašem kávovaru vyřešit co
nejrychleji. Obvykle již následující den k vám přijede náš kurýr, aby kávovar vyzvedl.
Po provedení opravy vám bude kávovar během několika dní vrácen zpět.

Jak připravit kávovar pro odeslání

Pokud potřebujete připravit kávovar k odeslání, začněte
vyprázdněním vody z přístroje (postupujte podle návodu ke kávovaru) a
vyprázdněním zbytků kávy. Poté ho zabalte do vhodné krabice, pokud možno do
originální. V případě, že nemáte vhodný obal, kontaktujte nás, a my vám poskytneme
přepravní krabici.

V případě, že bude kávovar vyzvedávat naše přepravní služba,
nemusíte vyplňovat žádnou adresu. Stačí pouze zabalený kávovar předat našemu
kurýrovi v dohodnutou dobu. Od kurýra obdržíte potvrzení o převzetí.

Prosíme, abyste věnovali pozornost pečlivému zabalení
kávovaru, abychom mohli zajistit bezpečnou přepravu a minimalizovat riziko
poškození v důsledku nevhodného balení.